czwartek, 12 listopada 2015

,,Życie milion ścieżek ma "

4 lata szkoły minęły wydaje się nawet , że jak jeden dzień.Każdy idzie własną drogą , niby każdy osobno , ale jednak kontakt mamy, może nie jest jakiś super świetny , ale na tyle zadowalający , że wiemy co u nas i w miarę często ze sobą rozmawiamy.Tylko dzięki Wam te 4 lata szkoły były najlepszym czasem , który mogę wspominać. Nadawaliście i nadal to robicie , że w ciężkich chwilach da się wytrzymać .. Gdybym miała podzielić się z całym światem wszystkimi najpiękniejszy,mi wspomnieniami zabrakło by dnia żeby wszystko streścić. Z Wami nawet najgorsze zagrożenia , blauki i uwagi nie były mi straszne... Dawajecie mi siłę odwagę i wiarę w życie , wioarę w nas. :"MOKA zawsze i wszędzie"























Z każdym z tych zdjęć mam jakieś wspomnienia i zapewnie nie sama . Ten blog nadal będzie istniał, lae chciałam wstawić coś w stylu małej fotorelacji. Każdy to czyta więc i pooglądać też jest fajnie. Każde z tych zdjęć nawiązuje do słów w naszych notkach. Blog był zaniedbany i bo prawie od roku na niego nie wchodziłam, ale są w życiu wzloty i upadki. Dzielę się z Wami moimi najpiękniejszymi chwilami w życiu i oby było ich jeszcze więcej , a moim przyjaciołom (rodzeństwu) Wielkie Dzięki za to , ze jesteście na dobre i na złe. Kocham Was !!♥♥♥♥ włączcie sobie tą nutkę , ona nadaje nastrój podczas czytania 


Nikt nie mówił, że żyć będzie łatwiej
kiedy Ty nie wiesz, że...
ta lwia część,która tęskni za Tobą
która we mnie jest
a we mnie ta lwia część
która myśli za Tobą
jak to jest możliwe?

Kruk i dym zgasł
Gruz, brak flar
No i wzgórze, skąd wciąż się tli
grzmot przerwał mi...

Nikt nie mówił, że żyć będzie łatwiej
kiedy Ty nie wiesz, że...
ta lwia część, która myśli za Tobą
która we mnie jest
a we mnie
ta lwia część, która tęskni za Tobą
jak to jest możliwe?

A we mnie
ta lwia część, która tęskni za Tobą
która we mnie jest
a we mnie
jak to jest ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz